03 Mac 2010

PERMOHONAN AKTIVITI HARI JUMAAT DILULUSKAN!



Pertemuan diantara Pemimpin Kumpulan Ke 38 Hulu Langat, Cikgu Mohd Faris Mat Zain dan Kuasa Penganjur Kumpulan Ke 38 Hulu Langat yang juga Guru Besar SK Pandan Indah, Puan Nik Aziah Nik Yusof berjaya menyerlahkan bahawa Sekolah Kebangsaan Pandan Indah mempunyai seorang Guru Besar yang BERJIWA PENGAKAP!

Pertemuan ini sebenarnya adalah untuk memohon kebenaran Puan Guru Besar bagi membolehkan aktiviti tambahan diadakan pada hari Jumaat demi memenuhi keperluan mempersiapkan ahli Kumpulan Ke 38 Hulu Langat dengan ilmu-ilmu kePengakapan disamping melengkapkan Buku Log ahli bagi menghadapi ujian-ujian seperti Lencana Keahlian sehingga ke Anugerah Rambu Pengakap Kanak Kanak.

Berbagai isu lain mengenai kePengakapan di SK Pandan Indah turut dibincangkan termasuklah cadangan untuk mengadakan sebuah 'TAPAK PERKHEMAHAN PENGAKAP' di kawasan antara kantin sekolah dan kawasan padang.

Dengan sokongan padu Puan Nik Aziah, moga Pengakap Kumpulan Ke 38 Hulu Langat akan menjadi persatuan teraktif di sekolah dan kumpulan teraktif dalam Daerah Hulu Langat bagi unit Pengakap Kanak Kanak.


TERIMA KASIH PUAN NIK AZIAH!!!

PELAWAT TERKINI